Skip to content
×
Pro Members Get
Full Access!
Get off the sidelines and take action in real estate investing with BiggerPockets Pro. Our comprehensive suite of tools and resources minimize mistakes, support informed decisions, and propel you to success.
Advanced networking features
Market and Deal Finder tools
Property analysis calculators
Landlord Command Center
ANNUAL Save 54%
$32.50 /mo
$390 billed annualy
MONTHLY
$69 /mo
billed monthly
7 day free trial. Cancel anytime
×
Take Your Forum Experience
to the Next Level
Create a free account and join over 3 million investors sharing
their journeys and helping each other succeed.
Use your real name
By signing up, you indicate that you agree to the BiggerPockets Terms & Conditions.
Already a member?  Login here
Wholesaling
All Forum Categories
Followed Discussions
Followed Categories
Followed People
Followed Locations
Market News & Data
General Info
Real Estate Strategies
Landlording & Rental Properties
Real Estate Professionals
Financial, Tax, & Legal
Real Estate Classifieds
Reviews & Feedback

Updated 16 days ago on . Most recent reply

User Stats

21
Posts
17
Votes
Mike Montanye
  • Queesbury, NY
17
Votes |
21
Posts

Deal Machine Customer Service

Mike Montanye
  • Queesbury, NY
Posted

I have been researching wholesaling as an investment option. I stumbled upon Deal Machine as a tool to aid in the process. This appeared to be everything I was missing. I signed up for the 7 day trial. I created lists, searched virtual markets and was able to skip trace all of these for free...or so I thought. At no time was I informed that what I was doing was going to cost money. I'm not even sure what I did that needed to be paid for. But they auto-deposited $50 into my "marketing account." I now have $48.61. When I talked to a rep they said I could not be refunded that amount and now my trial has expired, so in order to spend my $48.61 I would need to spend $59 for the month. 

Service seems useful. But be careful with your trial. Zero help getting that balance back. Just kept telling me to send some postcards...

Never again with Deal Machine. 
 

Most Popular Reply

User Stats

168
Posts
105
Votes
David Lecko
  • Rental Property Investor
  • Indianapolis, IN
105
Votes |
168
Posts
David Lecko
  • Rental Property Investor
  • Indianapolis, IN
Replied
Quote from @Linda McGill:

Deal Machine is absolutely the worse company to purchase a dialer and skip trace info. They will continuously charge you $50 increments in advance for services that you have not started using throughout the month. These charges apply even after paying a monthly fee of $179. You essentially end up paying over $300 per month if you attempt to start making calls from the dialer. Also, Dealmachine has consistent tech issues with everything and most times it's unresolved. They strategically avoid speaking to customers and offer support via online chat to a non US based helpdesk. There is no way to contact them by phone to dispute frivolous charges and request help for their site issues. Most importantly, their platform is not user friendly and has a time consuming learning curve. There's other dialers out there that's more custom tailored to organizing calls, lead follow-up plus much more cost effective and honest with a live customer service line. I will never fall for Dealmachine scams again....their 5 star reviews are definitely untrustworthy.

Hi Linda, I am the owner of DealMachine. I'm really sorry you are upset and I am concerned, I have just spent 30 minutes looking over your account and am wanting to learn what we could do better.

For clarity, the $50 increments are for direct mail and dialer minute usage. Our thought is a bunch of $.06 per minute charges on your credit card would be too many line items on your CC statement, so by default the system will reload your account in $50 increments (you can change this to any increment)

In the dialer interface, I thought we displayed $99 for unlimited minutes as an add-on to the main app as an alternative to pay per minute. Was this missing on your end?

The monthly fee for the app is $179 for up to 50,000 leads and also get unlimited skip tracing owner data. You bought this in March 2023. We came out with a dialer in July 2024. The dialer is an add-on to the app.

I did verify you have received a full refund for your most recent $179 monthly fee as well as two $50 incremental charges back in September 2024 when you requested.

I am eager to learn what else or where else we could have communicated better - I am open to suggestions. We also have live office hours every day dealmachine.com/office-hours and 9-9 live support.

Loading replies...